رسپی‌ و دستورات پخت

ساندویچ سوسیس بلدرچین با پیاز جعفری

ساندویچ سوسیس بلدرچین با پیاز جعفری

سوسیس بلدرچین با پیاز جعفری

مواد لازممقدار
سوسیس بلدرچین مهرتابیک بسته
جعفری پاک و خرد شدهبه میزان لازم
پیاز نگینی خرد شدهبه میزان لازم
گوجه فرنگی حلقه شدهبه میزان لازم
خیار شور نواری شدهبه میزان لازم
نان باگت2 عدد
پودر سیر و آویشندر صورت تمایل
سس مایونزبه میزان لازم

طرز تهیه:

سوسیس از غذاهایی محسوب می شود که علاوه بر سادگی و تنوع در تهیه بسیار خوش طعم است و اکثر افراد طعم این غذا را دوست دارند .پیشنهاد ما به شما سوسیس بلدرچین با پیاز و جعفری است. هر چند با سایر سوسیس ها نیز می توانید این ساندویچ خوشمزه را تهیه کنید.

مرحله اول

سوسیس ها را با چاقو شیار می زنیم در صورت تمایل روی سوسیس پودر سیر و آویشن پاشیده و داخل فر در حرارت 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا تمام قسمت های سوسیس گریل شود .  البته می توان از تابه گریل نیز  استفاده کرد یا سوسیس ها را سرخ کرد .

مرحله دوم

داخل نان باگت را سس مایونز بمالید مواد جفری و پیاز را داخل نان قرار دهید سپس سوسیس آماده شده را قرار دهید و نان را با خیار شور نواری و گوجه پر کنید. نوش جان

نکات:

  • سوسیس بلدرچین مهرتاب از گوشت بلدرچین تولیدی این شرکت تهیه می شود و برای کسانی که بعلت کوچکی جثه بلدرچین تمایل به مصرف بلدرچین ندارند بسیار مناسب است.
  • این محصول مانند گوشت بلدرچین تمام خواص درمانی گوشت بلدرچین را دارا است.
  • با توجه به طبع گرم این گوشت و کامل بودن جدول ارزش غذایی آن ،پس از مصرف احساس سیری کرده و ریزه خواری نخواهید داشت لذا این محصول می تواند در وعده صبحانه  و شام افرادی که رژیم لاغری دارند یا بعلت انجام ورزش های سنگین نیاز بیشتری به پروتیئن دارند گنجانده شود .
  • بعلت کیفیت بالای گوشت مصرفی در تولید این سوسیس ،لازم نیست از حجم بالای ادویه جات برای جبران بوی نامطبوع استفاده کرد و پس از مصرف مانند محصولات مشابه دهان شما تا مدت ها بوی سیر نخواهد داد .
  • بعلت درصد بالای گوشت و میزان کم نگهدارنده پس از مصرف این محصول احساس سنگینی معده نخواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *