رسپی‌ و دستورات پخت, آشپزخانه مهرتاب

سوسیس بلدرچین با لوبیا

مواد لازممقدار
سوسیس بلدرچین مهرتابیک بسته
کره4/1 پیمانه
سیر2 حبه
جعفری خرد شدهبه میزان لازم
لوبیا پخته و له شدهیک لیوان
نان باگت2 عدد
پودر سیر و آویشندر صورت تمایل
پنیر ورقه ای چدار4 تکه

طرز تهیه:

اکثر افراد از طرفدارن سوسیس هستند پس چه بهتر که این سوسیس سالم و خوشمزه هم باشد . پیشنهاد امروز ما سوسیس بلدرچین با سس لوبیا است.

مرحله اول

سوسیس ها را با چاقو شیار می زنیم در صورت تمایل روی سوسیس پودر سیر و آویشن پاشیده و داخل فر در حرارت 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا تمام قسمت های سوسیس گریل شود .  البته می توان از تابه گریل نیز  استفاده کرد یا سوسیس ها را سرخ کرد .

مرحله دوم

داخل نان باگت را خالی کنید . در ظرفی کره ذوب شده سیر له شده و مقداری از جعفری را مخلوط کنید و داخل نان بمالید سپس نان ها را 5 دقیقه طبقه وسط فر با حرارت 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا کمی طلایی شود سپس یک لایه پنیر ورقه ای چدار و لوبیا له شده داخل نان ها قرار دهید بعد سوسیس بلدرچین را قرار دهید و به مدت 20 دقیقه در فر قرار دهید تا ساندویچ شما آماده شود می توانید مقداری جعفری خرد شده موقع سرو روی نان بریزید. نوش جان

نکات:

  • سوسیس بلدرچین مهرتاب از گوشت بلدرچین تولیدی این شرکت تهیه می شود و برای کسانی که بعلت کوچکی جثه بلدرچین تمایل به مصرف بلدرچین ندارند بسیار مناسب است.
  • این محصول مانند گوشت بلدرچین تمام خواص درمانی گوشت بلدرچین را دارا است.
  • با توجه به طبع گرم گوشت بلدرچین  و کامل بودن جدول ارزش غذایی آن ،پس از مصرف سوسیس بلدرچین احساس سیری کرده و ریزه خواری نخواهید داشت لذا این محصول -سوسیس بلدرچین مهرتاب – می تواند در وعده صبحانه  و شام افرادی که رژیم لاغری دارند یا بعلت انجام ورزش های سنگین نیاز بیشتری به پروتیئن دارند گنجانده شود .
  • بعلت کیفیت بالای گوشت مصرفی در تولید این سوسیس ،لازم نیست از حجم بالای ادویه جات برای جبران بوی نامطبوع استفاده کرد و پس از مصرف مانند محصولات مشابه دهان شما تا مدت ها بوی سیر نخواهد داد .
  • بعلت درصد بالای گوشت و میزان کم نگهدارنده پس از مصرف این محصول احساس سنگینی معده نخواهید داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *