رسپی‌ و دستورات پخت, آشپزخانه مهرتاب

سوسیس بلدرچین با سس قارچ

مواد لازممقدار
سوسیس بلدرچین مهرتابیک بسته
فلفل دلمه ای نگینییک عدد
پیاز کاراملی4 قاشق غذاخوری
قارچ ورقه ای سرخ شدهبه میزان لازم
خیار شور نگینی15 گرم
نان باگت2 عدد
پودر سیر و آویشندر صورت تمایل
پنیر ورقه ای4 تکه
سس مایونزبه میزان لازم

طرز تهیه:

سوسیس گوشت بلدرچین را حتما یک بار امتحان کنید . مانند سایر سوسیس ها پس از مصرف تا یک هفته دهان شما بوی سیر و ادویه نمی دهد و این نشان دهنده کیفیت گوشت مصرفی در این محصول است . پیشنهاد امروز ما به شما ساندویچ سوسیس بلدرچین با سس قارچ است.

مرحله اول

سوسیس ها را با چاقو شیار می زنیم در صورت تمایل روی سوسیس پودر سیر و آویشن پاشیده و داخل فر در حرارت 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا تمام قسمت های سوسیس گریل شود .  البته می توان از تابه گریل نیز  استفاده کرد یا سوسیس ها را سرخ کرد .

مرحله دوم

داخل نان باگت را سس مایونز بمالید قارچ ورقه ای خرد و سرخ شده داخل نان قرار دهید و خیارشور نگینی روی قارچ ها بریزید و سپس مقداری سس مایونز روی نان بماید داخل نان سوسیس آماده شده را  قرار دهید و بعد روی سوسیس ها پیاز کاراملی و فلفل دلمه ی نگینی بریزید و در آخر پنیر ورقه ای موتزارلا قرار داده و ساندویچ ها را روی سینی فر چیده و به مدت 5 دقیقه طبقه وسط فر قرار می دهیم تا پنیر ذوب شود . نوش جان

نکات:

  • طرز تهیه پیاز کاراملی: یک قاشق سوپ خوری کره را روی حرارت ملایم ذوب می کینم سپس پیاز خلالی را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا شفاف شود سپس سرکه بالزامیک و شکر را اضافه و حدود ده دقیقه دیگر تفت می دهیم تا کاراملی شود
  • سوسیس بلدرچین مهرتاب از گوشت بلدرچین تولیدی این شرکت تهیه می شود و برای کسانی که بعلت کوچکی جثه بلدرچین تمایل به مصرف بلدرچین ندارند بسیار مناسب است.
  • این محصول مانند گوشت بلدرچین تمام خواص درمانی گوشت بلدرچین را دارا است.
  • با توجه به طبع گرم این گوشت بلدرچین  و کامل بودن جدول ارزش غذایی آن ،پس از مصرف سوسیس بلدرچین احساس سیری کرده و ریزه خواری نخواهید داشت لذا این محصول -سوسیس بلدرچین مهرتاب – می تواند در وعده صبحانه  و شام افرادی که رژیم لاغری دارند یا بعلت انجام ورزش های سنگین نیاز بیشتری به پروتیئن دارند گنجانده شود .
  • بعلت کیفیت بالای گوشت مصرفی در تولید این سوسیس ،لازم نیست از حجم بالای ادویه جات برای جبران بوی نامطبوع استفاده کرد و پس از مصرف مانند محصولات مشابه دهان شما تا مدت ها بوی سیر نخواهد داد .
  • بعلت درصد بالای گوشت و میزان کم نگهدارنده پس از مصرف این محصول احساس سنگینی معده نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *